قیمت بیت کوین

 حتما تابحال اسم بیت کوین را شنیده ­اید و از جذابیت ­های آن هم مطالبی شنیده­ اید. اما چرا بیت کوین و بازارهای مربوط به آن این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است؟ با ما همراه شوید تا با هم به جواب این سوال برسیم.

بیت کوین اولین رمز ارزی بود که در سال 2009 با اولین عرضه خود همگان را متعجب کرد. چرا که ادعا می­کرد به زودی زمانی فرا می­رسد که در کل دنیا پخش و بسیاری از مردم بیت کوین را خواهند شناخت و از آن استفاده می‌کنند. اما بسیاری آن را باور نکرده و معتقد بودند که بیت کوین یک پروژه کلاهبرداری ست و ظرف یک یا دو سال بعد خبری از آن نیست. اما هم اینک که در سال 2020 هستیم بیت کوین گران‌بهاترین رمزارز در بین بیش از هزار ارز دیجیتال دنیاست. قیمت بیت کوین طی یک ماه گذشته روند نزولی داشته است و باز هم با اختلاف محبوب ترین رمزارز برای سرمایه ­گذاریست. اگر می­ خواهید قیمت لحظه‌ای بیت کوین را بدانید، کافیست سری به وبسایت رمزارز نیوز بزنید و با مراجعه به بخش قیمت لحظه‌ای ارزها، قیمت ها را ببینید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر از طریق سایت های دیگر هم قیمت امروز بیت کوین را بدست آورده ولی نمی‌دانید قیمت آن به ریال چقدر می‌شود، نگران نباشید. سایت رمزارز با ماشین حساب آنلاین و پیشرفت ه­ای که در اختیار شما قرار می­دهد، به شما کمک می­کند تا به راحتی حساب و کتاب کنید و متوجه شوید که اصلا استخراج بیت کوین برایتان سود­آوری دارد یا خیر؟ برای دسترسی به این ماشین حساب کافیست به بخش تبدیل قیمت بیت کوین مراجعه کنید.
 
خب حالا بیایید ببینیم اصلا چرا بیت کوین محبوبیت و قیمت بالایی پیدا کرده است؟ یک سری از عوامل موثر در این زمینه هستند که باعث شدند محبوبیت بیت کوین افزایش پیدا کند که با هم مرور می­ کنیم:
 
بیت کوین اولین رمزارز بوده و در اغلب مواقع اولین ها با ارزش­ترین هستند.
صرافی‌های معتبر در سراسر دنیا مانند بایننس از آن پشتیبانی می‌کنند.
برخورداری از حمایت سرمایه گذاران: با توجه به قدیمی بودن این رمزارز و همچنین اعتماد سرمایه­ گذاران به آن، سرمایه­ گذاران با خیالی آسوده به سرمایه­ گذاری در آن می‌پردازند و همین امر باعث افزایش قیمت آن شده است.
راحتی استخراج: یکی از بزرگترین ویژگی‌های بیت کوین، سادگی در استخراج آن است. اگر می­ خواهید بیشتر با مقوله استخراج آشنا شوید، مقالات آموزشی سایت رمزارزنیوز به شما کمک خواهند کرد.
شرکت­‌های بزرگی مانند مایکروسافت نیز بیت کوین را پذیرفته­ اند و همین بر ارزش آن افزوده است.
سایت رمزارز علاوه بر این خدمات یک سایت خبری هم هست. یعنی هر وقت اتفاقی در زمینه بیت کوین یا رمز ارزها بیافتد، می­توانید در این سایت از آن مطلع شوید.
 
علاوه بر اینها رمز ارز نیوز یک سایت تحلیلی هم هست که می­توانید برای آشنایی بیشتر با بیت­کوین و ارزهای دیجیتال دیگر مانند اتریوم از آن استفاده کنید.